Szolgáltatásaink
 
Adminisztratív követelésbehajtás (Megbízónk igényeinek, ágazatának, ügytípusainak megfelelő felszólító levelek, e-mailek, rövid szöveges üzenetek kiküldése és azokra érkező reakciók feldolgozása, kiegészülve intenzív telefonos behajtással).
Külön megállapodás keretében jogi szolgáltatást biztosítunk, az ügyvédi felszólítástól akár a végrehajtásig vagy felszámolásig kezeljük Partnereink ügyeit.
Contact center szolgáltatás biztosítása (írásbeli megkeresések, kimenő és bejövő hívások fogadása, feldolgozása, kampányhívások bonyolítása). Contact centerünk létszámát flexibilisen igazítjuk a mindenkori megbízási volumenhez.
Miért a CREDITFORTE?
  • Mert rendelkezünk a megfelelő szakmai tapasztalattal és tudással ahhoz, hogy Megbízónkból a legnagyobb elégedettséget váltsuk ki
  • Mert rendelkezésünkre áll minden technikai feltétel ahhoz, hogy figyelmünket a megoldásra és a hatékony behajtásra tudjuk összpontosítani
  • Mert mi csak a behajtással foglalkozunk, Megbízóink biztos kezekben tudhatják kintlévőségeik kezelését
  • Mert költséghatékony az árképzésünk
  • Minden lépésünk az érvényes jogszabályok és etikai normák betartása mellett történik, még a látszatát is kerüljük annak, hogy átlépünk a követeléskezelés törvényi keretein. Maximálisan tartózkodunk erőszakos, zaklató fellépéstől, minden esetben a kereteink biztosította megegyezésre törekszünk, kizárólag Megbízóink utasításai szerint járunk el
  • Számkijelzett hívószámmal dolgozunk, mert fontos számunkra az elérhetőség, valamint az ügyek megegyezésen alapuló rendezése
Sikerünk alappillérei
  • Évtizedes ágazati tapasztalat
  • Folyamatos, stabil együttműködésre törekszünk
  • Elégedettség monitorozása és kiértékelése, mind Partneri mind Ügyféloldalon, mely garancia mindkét fél elégedettségére
  • Stabil üzleti háttér
  • Szigorú eljárásrend által kiválasztott ügykezelői csapat, folyamatos fejlődést biztosító tréningek alkalmazása a folyamatos fejlődés érdekében
  • Professzionális a kor vívmányainak megfelelő, folyamatos informatikai fejlődés
  • Rugalmas és megbízható ügyfélszolgálat
  • Átlátható pénzügyi elszámolás
Informatikai hátterünk
  • Ügyek kizárólag elektronikus nyilvántartása: az ügyekhez minden esetben rendelkezésre áll minden az ügykezelési idő alatt keletkezett kronologikus előzmény, dokumentumok, kimenő és bejövő levelek, e-mailek, telefonbeszélgetések hanganyagai, melyet kérés esetén haladéktalanul Megbízóink rendelkezésére bocsátunk
  • A behajtási eljárásban elvégzett összes tevékenységünk automatikusan mentésre kerül, így tevékenységünk maximálisan és bármikor visszaellenőrizhető
  • Behajtási szoftverünket a saját igényeinknek megfelelően, illetőleg a több évtizedes, Megbízóink részéről felmerült igényeknek megfelelően alakítottuk ki a gördülékeny munkamenet érdekében
  • Kiemelkedő szakmai tapasztalatunknak köszönhetően számos folyamatot tudtunk hatékonyabbá (és költséghatékonyabbá) tenni a bevezetett automatizmusok által, azonban nem mellőzzük a manuális kezelést sem, ezáltal az ügyek kezelése során többszörös ellenőrzéssel biztosítjuk a lehető legszínvonalasabb munkát és eljárást
  • Behajtásra specializált call center szoftverünk a kulcsa a gyors és eredményes, akár több tízezres darabszámú ügymennyiség egyidejű kezelésének. A hatályos törvényi jogszabályoknak megfelelően minden beszélgetés automatikusan rögzítésre kerül, ettől külön kérésre sem tudunk eltérni.
  • Társaságunk saját levélközpontja által biztosítja a maximális adatvédelmet: mind a levélgenerálás, mind azok borítékolása Irodánkon belül történik a legszigorúbb biztonsági előírások betartása mellett.
  • Légkondicionált, beléptető rendszerrel felszerelt szerverszobával rendelkezünk
  • Távfelügyelet, kettős beléptetés és éjjellátó kamerák garantálják az adatok biztonságát
Betöltés...